Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Τρίτη 3 Μαρτίου 2009

Καλή Σαρακοστή!!!

Καλή σαρακοστή σε όλους αδέρφια!
Και είναι μια σαρακοστή, μα τι σαρακοστή!!!
Ο κόσμος σπαράσσεται από την τεχνητή "οικονομική κρίση", με την οποία θέλουν να μας δέσουν χειροπόδαρα τα λαμόγια του παγκόσμιου ληστρικού καπιταλιστικού συστήματος.
Και από ότι φαίνεται, η πατρίδα μας είναι σε περίοπτη θέση στα σχέδιά τους!
Εκρήξεις, στημένες τρομοκρατικές επιθέσεις, κάψιμο βαγονιών του Μετρό!
Αδέρφια να μου το θυμηθείτε: Θέλουν να "προετοιμάσουν" τον ελληνικό λαό για ενδεχόμενο τυφλό χτύπημα με εκατοντάδες ή και χιλιάδες θύματα στην Αθήνα!!!
Γιατί ποιος μου λέει εμένα ότι την επόμενη φορά δεν θα χτυπήσουν σε ώρα αιχμής στο Μετρό;
Σκέφτεται κανείς τι θα γινόταν αν η επίθεση με γκαζάκια στο σταθμό της Ειρήνης γινόταν ας πούμε μετά από έναν αγώνα της ΑΕΚ ή του Παναθηναϊκού στο ΟΑΚΑ, που οι αποβάθρες είναι γεμάτες με κόσμο;
Αλήθεια, κύριοι της διοίκησης του Παναθηναϊκού, μεριμνάτε, παίρνετε τις απαραίτητες προφυλαξεις εν όψει της ρεβάνς με τη Βιγιαρεάλ για το Τσάμπιονς Λιγκ;
Σας το ξαναλέω: κάποιοι θάλουν τον ελληνικό λαό ως θυσια σαν "πασχάλιο αμνό" στις κρεατομηχανές του παγκόσμιου πλιάτσικου που τον βαφτίζουν "οικονομία της αγοράς"!
Ποιοι θέλουν την "ελληνική" "11η Σεπτεμβρίου";
Ούτε μάντης είμαι ούτε "εμπιστευτικές πληροφορίες" έχω. Δεν είμαι άλλωστε δημοσιογράφος.
Απλά: Φ-Ο-Β-Α-Μ-Α-Ι!!!
Καλή σαρακοστή σε όλους και να πηγαίνουμε στους Χαιρετισμούς κάθε Παρασκευή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου