Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Προσευχή στον εορτάζοντα σήμερα Άγιο Χριστόφορο, τον προστάτη των οδηγών

http://www.agioritikovima.gr/proeuchi/item/32479-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%B5%CF%85%CF%87%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1-%CF%83%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%8C%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%BF-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%84%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8E%CE%BDΠροσευχή στον εορτάζοντα σήμερα Άγιο Χριστόφορο προστάτη των οδηγών
Άγιε Μεγαλομάρτυς του Θεού Χριστοφόρε πολύαθλε, πριν κρατήσω σήμερα το τιμόνι στα χέρια μου, Σε ικετεύω· με τη Μαρτυρική σου παρρησία προς τον Χριστό, βοήθησε με να διέλθω αβλαβώς όλους τους κίνδυνους της ασφάλτου, έχοντας Σε δίπλα μου αρωγό και Προστάτη μου. Κράτησε μαζί μου στιβαρά το τιμόνι και φώτιζε με να οδηγώ ψύχραιμα, συνετά, πειθαρχημένα, ειρηνικά ευγενικά και με πλήρη συναίσθηση της οδηγητικής ευθύνης.
 Δώσε μου μάτια προσεκτικά και επαγρύπνηση ανύστακτη, ώστε καμία ενέργειά μου να μην απειλήσει την ζωή η την υγεία των άλλων. Αλλά και από τις απροσεξίες των άλλων αυτοκινητιστών προστάτευσέ με ,Άγιε Προστάτα των (επικαλουμένων Σε με πίστη) οδηγών. 

2 σχόλια:

  1. Πολυ καλο Χρηστο φιλε μου .Καποτε εγινε ενα θαυμα με πολλες <> στη ζωη μου που πρωταγωνιστης ηταν ο Αγιος Χριστοφορος.Ακου εν ολιγοις τι συνεβη Καποτε επισκεφτηκα την Κεφαλλονια και γνωρισα μια κοπελα που ηταν παπαδοκορη.πιασαμε την κουβεντα στο πανηγυρι του Αγιου Γερασιμου και οταν ξαφνικα ηρθε ο πατερας της ο Ιερεας με ρωτησε που μενω στο νησι!Επειδη ειχα παει διακοπες για 3 μερες και ηταν full seasonδεν βρηκα ξενοδοχειο και εμενα στο αυτοκινητο μου !Τοτε μου προτεινε να μεινω στο σπιτι τους αν και αγνωστος και εγω επειδη ειχα διαβασει ενα βιβλιο σχετικο προσφατα δεχτηκα.οταν εφευγα απο το σπιτι μετα απο 1 μερα αν θυμαμαι καλα μου καναν δωρο μια εικονα.τους ευχαριστησα ολους τον ιερεα την παπαδια και τα τρια τους παιδια και τους ζητησα να υπογραψουν πισω απο την εικονα για να τους θυμαμαι Ετσι και εκαναν.....Περασαν τα χρονια και ενας μπαρμπας μου ΧΙΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ μου ειπε να παω να βγαλω διπλωμα για τα αστικα λεωφορεια της ΑΘΗΝΑΣ .τον ακουσα και πηγα και εκανα εξετασεις οπου περασα .Καποια στιγμη βρισκομαι στην ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ σε μια φιλη μου που ειχα γνωρισει τυχαια σε ενα απαγορευτικο στην ΣΑΜΟ.Ειχαμε γινει φιλοι και καθε χρονο πηγαινα στην Βασιλλισα του Βορρα για να την δω.Ηταν Παρασκευη και με παιρνουν τηλεφωνο απο την ΕΘΕΛ τοτε.Τωρα εγινε ΟΣΥ! Την Δευτερα να ερθετε στην εθελ να μας καταθεσετε τα χαρτια σας....''ΕΛΑ ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΑ ''τους ειπα.''Αν δεν θελετε κυριε ελατε να υπογραψετε μη αποδοχη της θεσης'' μου απαντησε ο κυριος λιγο εκνευρισμενα.Την Δευτερα ειχα τα ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ (το καλυτερο δωρο που μοτυ εγινε ποτε) εκλεινα τα 33 μου ημουν σε μια φιλη που την ειχα γνωρισει τυχαια σε ενα τριημερο σε καποιο νησι και παλι σε ενα τριημερο στην Κεφαλλονια συνεδεσα το ΠΑΖΛ-PUZZLE και εμεινα Αναυδος οταν μετα απο χρονια...ειμαι και λιγο αργοστροφος βλεπετε ανακαλυψα με μια εκρηξη χαρας και ανατριχιλας οτι ο Αγιος που μου ειχαν κανει δωρο αυτη η Υπεροχη Ιερατικη Οικογενεια που αν και αγνωστος με ειχαν φιλοξενησει στο σπιτι τους ηταν Ο Αγιος Χριστοφορος Προστατης των Οδηγων,μεγαλη η χαρη του....θαυματα συμβαινουν καθε μερα .ΑΠΛΑ πρεπει να εχουμε ματια να τα δουμε...Με αγαπη ελπιδα και ευτυχια, Αγγελος ,που δεν θα επρεπε να εχω αυτο το ονομα μια και δεν το τιμω οσο θα επρεπε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ καλο Χρηστο φιλε μου .Καποτε εγινε ενα θαυμα με πολλες συμπτωσεις στη ζωη μου ,που πρωταγωνιστης ηταν ο Αγιος Χριστοφορος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου