Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Τουρκία – Βενεζουέλα: Δύο αντίθετοι Κόσμοι!

Τουρκία – Βενεζουέλα: Δύο αντίθετοι Κόσμοι!

Στην πρώτη γίνεται ο γάμος της κόρης του Προέδρου Ερντογάν, σε συνθήκες προκλητικής επίδειξης με έξι χιλιάδες καλεσμένους, σε άφατη πολυτέλεια. Στη δεύτερη οι εικόνες δείχνουν τους πεινασμένους να τρώνε σκυλιά και γάτες, θυμίζοντας εικόνες των πολιορκημένων του Μεσολογγίου στην επανάσταση του ΄21. Δύο κόσμοι. Ο ένας, ο κόσμος της εξουσίας και του παραδείσου. Ο άλλος, ο κόσμος της αθλιότητας και της πείνας, στον οποίο η υποκριτική νομιμότητα δεν επιτρέπει βία! Σε ανάλογες περιπτώσεις – που έρχονται και στην Ελλάδα – η βία όχι μόνο επιβάλλεται αλλά αποτελεί και τη μόνη λύση. Βία: Η μαμή της ιστορίας, όπως είπε και ο Κ. Μαρξ, αλλά τούτα τα χρόνια ο κυρίαρχος ελληνικός λαός είναι γονατισμένος και εφαρμόζει αυτό το οποίο επεσήμανε εδώ και τρεις αιώνες ο Γάλλος πολιτικός φιλόσοφος Σαρλ Μοντεσκιέ (1689-1755), γράφοντας και τούτο: «Κάποτε ο λαός με εκατό χιλιάδες μπράτσα ανατρέπει το παν, και άλλοτε με εκατό χιλιάδες πόδια βαδίζει σαν έντομο» (βλ. «Το πνεύμα των νόμων» εκδ. «Αναγνωστίδη», Χ.Χ. Αθήνα, σελ. 42). «Κυρίαρχε ελληνικέ λαέ! Το σάπιο και εθελόδουλο πολιτικό σύστημα, χρόνια και χρόνια, σεεξαπατά συνειδητά και σε οδηγεί στον αργό ψόφο. Αυτούς που νομίζεις ότι θα σε σώσουν, θα σε οδηγήσουν πιο γρήγορα στον ψόφο. ΄Ετσι λέει το πρόγραμμα. Ούτως εχόντων των πραγμάτων, καταλήγω με την παραφρασμένη έκκληση του Ροβεσπιέρου, ο οποίος πριν ανέβει στη λαιμητόμο φώναξε: «Βιάσου ω μέλλον νάρθει η ώρα της Κοινωνίας δικαιοσύνης, την οποία προσαρμόζω : «Βιάσου ω μέλλον νάρθει η ώρα της λυτρωτικής και εκδικητικής βίας».

Τα πολιτικά ρετάλια του ΠΑΣΟΚ κατηγορούν τους Συριζαίους ότι αλλάζουν ιδεολογικά καπέλα! 

Μέσα στα τόσα κωμικά, τραγικά και χυδαία συμβαίνουν ετούτα τα χρόνια στο Χρηματιστήριο των πολιτικών ιδεών που ονομάζεται δημόσιος βίος εμφανίζονται και στα πολιτικά ρετάλιατου άλλοτε δεσπόζοντος στην πολιτική διαφθορά ΠΑΣΟΚ, και κατηγορεί τους αντιπάλους του ότι αλλάζουν ιδεολογικά και πολιτικά καπέλα! Πρόκειται γι’αυτό που λέμε: Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις. Στο σημερινό απόκομμα του ΠΑΣΟΚ θυμίζω για τις δικές του οβίδειες ιδεολογικές και πολιτικές μεταμορφώσεις, τα όσα είχα γράψει στις αρχές του 1996, γράφοντας και τα εξής για τις «Κουρδισμένες Πλειοψηφίες του ΠΑΣΟΚ»:«Πρόκειται για την πλειοψηφία εκείνη, η οποία αλλάζει την «ιδεολογία» όπως τα πουκάμισα και γι’ αυτό τη βλέπουμε με πόση ευκολία και ανευθυνότητα μπόρεσε μέσα σε μια εικοσαετία να μεταμορφωθεί: Από μαρξιστικό σοσιαλισμό σε σκέτο σοσιαλισμό νέου τύπου και α και την απ’ εκεί – χωρίς ντροπή – σε δημοκρατικό σοσιαλισμό και λίγο αργότερα ασπάστηκε την κεντροαριστερά και τη σοσιαλδημοκρατία για να καταλήξει προσεχώς σε ιδεολογία αγνώστου τύπου, ρέπουσα μάλλον προς τις φασίζουσες αντιλήψεις και πρακτικές. Συνεπώς πρόκειται για μια πλειοψηφία χωρίς κανένα πολιτικό έρμα. Πρόκειται για μια πλειοψηφία η οποία καταδυναστεύει ένα ολόκληρο έθνος και όλους εκείνους που αρνούνται να κολυμπήσουν μέσα στους πολιτικούς οχετούς του συστήματος της σήψης …  Η σημερινή πασοκική πλειοψηφία είναι μια μορφή θεσμοθετημένης τυραννίας…». Αυτά, τότε, όταν ο νέος Μεσσίας Σημίτης με την τυχοδιωκτική πλειοψηφία του ΠΑΣΟΚ ανελάμβανε την πιο χυδαία διοίκηση της Ελλάδας για οκτώ κοινωνιοκτόνα και πατριδοκτόνα χρόνια (βλ. το άρθρο μου: «Ο Λαϊκισμός στην Ελλάδα», εκδ. «Ergo», Αθήνα 2002, σελ. 351-356). Έτσι, ή περίπου έτσι, δεν εξελίχθηκαν τα πράγματα; Το κακό του γράφοντος είναι ότι πήρε στα σοβαρά τόσο τα ασόβαρα πολιτικά κόμματα όσο και τον τραλαλά ελληνικό λαό, ο οποίος, κατά το γνωστό ασμάτιο, «θέλει τραγούδι»! Εδώ ομολογώ ότι έπεσα πολύ έξω.
Υποθήκες από το πολίτευμα της Σπάρτης:
-«Ο Λυκούργος δίδασκε πως μεγάλη επίδραση στην ανάπτυξη της ανδρείας έχουν τη συνήθεια, η παιδεία, το μάθημα και ο τρόπος ζωής».
-«Ο Αριστοτέλης έγραφε για τους Σπαρτιάτες πως δεν επιτρέπεται να θεωρεί κανείς ότι ένας πολίτης ανήκει στον εαυτό του, αλλά όλοι πιστεύουν πως όλοι ανήκουν στο κράτος, αφού ο καθένας είναι μέρος του και η φροντίδα για τον ένα πρέπει να συμπεριλαμβάνει και τη φροντίδα για το σύνολο».
-«Όλη η φροντίδα των Σπαρτιατών επικεντρωνόταν στην εκπαίδευση των νέων και αυτό το έκαναν για το καλό του κράτους».
-«Η καλλιέργεια της φυλετικής καθαρότητας και η παιδεία ήταν αλληλοσυμπληρούμενες και αδιαχώριστες μεταξύ τους έννοιες».
 
ΣΗΜ. Τα παραθέματα αντλούνται από το έργο του Γερμανού καθηγητού T. Brake: «H πολιτική εκπαίδευση των Σπαρτιατών» εκδ. β’ από “Το αντίδοτο”, Καλαμάτα 2014.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου