Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

ΖΗΜΕΝΣ: Ο πολιτικός βόθρος σφραγίστηκε με δικαστικές και πολιτικές μεθοδεύσεις, που χρησιμοποιήθηκαν στο παρελθόν και για άλλους ανάλογους βόθρους. (Του πολίτη Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου)


ΖΗΜΕΝΣ: Ο πολιτικός βόθρος σφραγίστηκε με δικαστικές και πολιτικές μεθοδεύσεις, που χρησιμοποιήθηκαν στο παρελθόν και για άλλους ανάλογους βόθρους.
Μας είπαν ξανά και σταράτα: «Ανόητε λαέ. Εμείς δεν τιμωρούμε τους ανθρώπους μας». Γνωρίζουν πολύ καλά ότι ένας τέτοιος λαός δεν πρόκειται ν’ αντιδράσει αρπάζοντας παλούκια. Γνωρίζουν πολύ καλά ότι θα πάει ξανά στις κάλπες ν’ ασκήσει το «δημοκρατικό» του δικαίωμα.
Γνωρίζουν πολύ καλά ότι θα ρίξει το ψηφοδέλτιο σ’ έναν από τους πολιτικούς βόθρους και η ζωή η «δημοκρατική» θα συνεχίζεται! Σάπιος λαός βοθροποιημένη δημοκρατία! Πόσο δίκαιο είχα όταν εδώ και πολλά χρόνια έθετα το ερώτημα: «Αυτόν τον σάπιο λαό ποιος θα τον αγοράσει;» («Πολιτικά Θέματα», 3-10-2003).
Το κακό είναι ότι μας πούλησαν οι δικοί «μας» κοψοχρονιάς κι’ από πάνω έκαναν και τον συμψηφισμό με τις μίζες της Ζήμενς!!
Πιο χυδαία αγοραπωλησία χώρας και λαού δεν υπήρξεν στην παγκόσμια ιστορία. 

Αθήνα 28/7/2016
 
Ο Πιττακός και οι σημερινοί πολιτικάντηδες – Μελαγχολικές συγκρίσεις.
Όταν ο εκ των Επτά Σοφών της Ελλάδας Πιττακός, μετά τη δεκαετή άσκηση της απόλυτης και άψογης εξουσίας, την οποία του ανέθεσαν οι συμπολίτες του σε ένδειξη τιμής, δέχθηκεδωρεά μεγάλης εκτάσεως γης, αλλά δεν την κράτησε για τον εαυτό του. Αυτή την έκταση «την αφιέρωσε στους θεούς και την άφησε ελεύθερη». Αυτός ο τόπος «σήμερα λέγεταιΠιττακειός».
Και «όταν ο Κροίσος, του προσέφερε χρήματα, εκείνος τα αρνήθηκε, λέγοντας ότι είχε διπλάσια από όσα ήθελε, γιατί κληρονόμησε και τον άτεκνο αδελφό του».
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο σοφός Πιτακκός παραιτήθηκε της εξουσίας «αφού τακτοποίησε το πολίτευμα».
(Για τον Πιττακό βλ. το έργο του Δημ. Λυπουρλή: «Οι Επτά Σοφοί», επανέκδ. από «Το Βήμα», Αθήνα 2015, σελ. 113).
Αν οι σημερινοί… πατριώτες πολιτικάντηδες τα μάθουν αυτά θα γελούν, αφού είναι γνωστό ότι ασχολούνται επιμελώς με τις off shore εταιρείες, το αυγάτισμα της περιουσίας τους και το κρύψιμο των τραπεζικών λογαριασμών.

Αθήνα 28/07/2016
 
Ένα πανάρχαιο πολιτικό θεώρημα: «Να θανατώνεις τους εξέχοντες πολίτες»
Συμβουλή του Θρασύβουλου προς τον τύραννο της Κορίνθου και έναν από τους «Επτά Σοφούς» της Αρχαίας Ελλάδας. Του έγραφε: «Στον κήρυκα που μου έστειλες δεν έδωσα καμία απάντηση. Τον πήγα όμως σ΄ ένα σιταροχώραφο και, χτυπώντας με το ραβδί μου, έκοβα τα στάχυα που προεξείχαν από τα άλλα. Το ίδιο να κάνεις και συ, αν θέλεις να δυναμώσεις την τυραννίδα σου:  Να θανατώνεις τους εξέχοντες πολίτες, είτε σου φαίνονται εχθροί είτε σου φαίνονται φίλοι. Γιατί για έναν τύραννο ακόμη και ο φίλος είναι ύποπτος».
(βλ. Δ. Λυπουρλή: «Οι Επτά Σοφοί», επανεκδ. «Το Βήμα», 2015, σελ. 149). Αυτή τη «σοφή» μέθοδο ακολούθησαν και ακολουθούν οι ανά τον κόσμο εξουσιαστές των ολοκληρωτικών καθεστώτων, ενώ οι «δημοκράτες» χρησιμοποιούν πιο «πολιτισμένες» πρόστυχες μεθόδους με την εντολή: «κόψτον, δεν είναι δικός μας».
Στο βωμό της εξουσίας τα πάντα είναι δυνατά και τα πάντα επιτρέπονται: Εξοντώστε τους ενδεχόμενους διεκδικητές της εξουσίας.

Αθήνα 28/07/2016
Υποθήκες από το πολίτευμα της Σπάρτης:
-«Ο Λυκούργος, για να εξαλείψει πλήρως της μαλθακότητα και θηλυκή αδυναμία, συνήθισε τα κορίτσια να παρευρίσκονται, όπως τα αγόρια, σε εορταστικές παρελάσεις και να χορεύουν και να τραγουδούν γυμνά σε ορισμένες γιορτές».
-«Ο γάμος των Σπαρτιατών ήταν κυρίως μια κοινότητα με σκοπό τη δημιουργία όσο το δυνατόν υγιεστέρων και ικανοτέρων ως προς τα πολιτικά ιδανικά απογόνων. Όλες οι άλλες αξίες της συζυγικής και οικογενειακής ζωής ήταν υποδεέστερες εκείνης της κληρονομικής διασφάλισης της φυλετικής ισχύος»
-«Ο Λυκούργος κατάργησε την προίκα για να μη μένουν κάποιες γυναίκες ανύπαντρες από φτώχεια, ενώ άλλες τις ζητάνε για τα πλούτη τους».
-«Άτιμο θεωρείτο να επιλέγει κανείς γυναίκα όχι για τις αρετές της και τους συγγενείς της αλλά για τα πλούτη της».
-«Στη Σπάρτη δικάζονταν όποιος δεν παντρευόταν καθόλου είτε παντρευόταν κάτω από άτιμες συνθήκες»

ΣΗΜ. Τα παραθέματα αντλούνται από το έργο του Γερμανού καθηγητού T. Brake: «H πολιτική εκπαίδευση των Σπαρτιατών» εκδ. β’ από “Το αντίδοτο”, Καλαμάτα 2014.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου