Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

Κύριε, μίλα μου!

http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2018/03/blog-post_715.html

Παραβολή
Συζήτηση με τον Θεό 


Ο άνθρωπος ψιθύρισε:
«Κύριε, μίλα μου». 



Και τραγούδησαν τα χορτάρι στο λιβάδι. Αλλά ο άνθρωπος δεν άκουσε. Τότε ο άνθρωπος φώναξε:

"Κύριε, μίλα μου!"

Και κεραυνοί και αστραπές σάρωσαν τον ουρανό. Αλλά ο άνθρωπος δεν άκουσε. Ο άνθρωπος κοίταξε γύρω και είπε:

"Κύριε, επιτρέψτε μου να σε δω".

Και τα αστέρια έλαμπαν λαμπρά. Αλλά ο άνθρωπος δεν το είδε. Εκφώνησε ξανά:

"Κύριε, δείξε μου όραμα!"

Και μια νέα ζωή γεννήθηκε την άνοιξη. Αλλά ο άνθρωπος δεν το είδε . Φώναξε τότε με απελπισία:

" Άγγιξε με , Κύριε, και ενημέρωσε με ότι είσαι εδώ".

Και έπειτα ο Κύριος κατέβηκε και άγγιξε τον άνθρωπο. Όμως, ο άντρας έβγαλε τη πεταλούδα από τον ώμο του και έφυγε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου