Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ...ΣΤΗ ΜΑΣΣΑΛΙΑ ΤΗΣ ΝΟΤΙΑΣ ΓΑΛΛΙΑΣ! - Συγκλονιστικό βίντεο με οπαδούς της Μαρσέιγ να σχηματίζουν μια τεράστια ελληνική σημαία στην εξέδρα τους και να γράφουν "ΔΕΝ ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΑΣ"!


http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2012/11/blog-post_3740.html


Το εκπληκτικό βίντεο είναι από τον πρόσφατο αγώνα Μαρσέιγ - Λιλ, με τους οπαδούς της πρώτης να σχηματίζουν μια τεράστια ελληνική σημαία στην εξέδρα τους και να γράφουν "ΔΕΝ ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΑΣ":


Ας συγκρίνουμε αυτή την εικόνα με τις αντίστοιχες που βλέπουμε στα ελληνικά γήπεδα...

Υ.Γ. Στο κέντρο εικονίζεται ο Πυθέας ο Μασσαλιώτης, γνωστός Έλληνας (Φωκαέας) έμπορος και εξερευνητής.

«ΚΑΘΙΣΤΕ ΗΣΥΧΑ... » - Του ΝΙΚΟΥ ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΥ






Πάνω από 56.000 επιχειρήσεις έβαλαν «λουκέτο» μόνο μέσα στους πρώτους 4 μήνες του 2012.
Μόνο μέσα στο προηγούμενο δεκαήμερο έκλεισαν τα «Costa Coffe», ηCitibank ανακοίνωσε «λουκέτο» σε 16 υποκαταστήματα, η NEOSET οδεύει στο άρθρο 99, τα ΙΚΕΑ μειώνουν τους μισθούς των εργαζομένων.
Οσο για τους εργάτες του Σκαραμαγκά μετρούν 42 μήνες απλήρωτοι και οι χαλυβουργοί της «Χαλυβουργίας» Ασπροπύργου, εκεί που ο Σαμαράς και ο Δένδιας έστειλαν τα ΜΑΤ στην υπηρεσία του βιομήχανου Μάνεση εναντίον των απεργών
(σ.σ.: «για να ανοίξει το εργοστάσιο», όπως είπαν),
ο Μάνεσης από τις 12 Νοέμβρη έβαλε «λουκέτο» στο εργοστάσιο στέλνοντας τους εργάτες σε υποχρεωτική διαθεσιμότητα.
*
Ποιος ευθύνεται για όλα αυτά;
Μα φυσικά το... ΠΑΜΕ. Και το ΚΚΕ.
Και γιατί ευθύνονται;
Μα διότι «δεν κάθονται ήσυχα». «Φωνασκούν», «διαμαρτύρονται», «απεργούν» και εν γένει εμποδίζουν την «ανάπτυξη» της χώρας.
Η οποία χώρα βρίσκεται σε φάση «επανεκκίνησης». Το βεβαιώνουν οι ταγοί της. Αυτοί που κάνουν «αναδιαρθρώσεις», που ψηφίζουν μνημόνια, και «ανοίγουν» επαγγέλματα - αλλά που το μόνο «επάγγελμα» που έχουν ανοίξει είναι αυτό της... ανεργίας.
«Καθίστε ήσυχα», λοιπόν...
Για το καλό της χώρας. Μιας χώρας, της Ελλάδας, που κάθε τρεις και λίγο τη «σώζουν». Που - κατά το σποτάκι του κυρίου πρωθυπουργού - «τώρα ξεκινάει».
Αλλά που με την πολιτική που ακολουθείται, το μόνο που ο λαός της έχει να περιμένει, αν τους ακούσει και «κάτσει ήσυχα», είναι ό,τι ακριβώς μας υποσχέθηκε ο κ. Στουρνάρας:
«Τώρα - κατά τον κ. Στουρνάρα - αρχίζουν τα δύσκολα»...
Δεν χρειάζεται και πολλή φαντασία επομένως. Αν όλα όσα έχουμε ζήσει μέχρι τώρα ήταν τα «εύκολα», τότε πίσω από τα «δύσκολα» που μας τάζει η κυβέρνηση, και που ο λαός πρέπει «να κάτσει ήσυχα» και να τα υποδεχτεί αδιαμαρτύρητα,
μια μόνο «ησυχία» είναι αυτή που ακολουθεί: Του νεκροταφείου δικαιωμάτων, ονείρων και ψυχών.
ΤΑ «ΔΥΟ ΑΚΡΑ»
Η θεωρία των «δύο άκρων» είχε και πάλι την τιμητική της χτες στη Βουλή. Μόνο που όσοι την αναπαράγουν συλλαμβάνονται επ' αυτοφώρω ως εκπρόσωποι όχι μόνο της ακραίας πολιτικής χυδαιότητας και της αχανούς ιστορικής αφασίας, αλλά και ως τυπικοί εκπρόσωποι του «θηλασμού» εκείνου του άκρου που υποτίθεται καταγγέλλουν.
Ακρα, λοιπόν...
Μα, φυσικά, και υπάρχουν άκρα.
Το ένα άκρο, λοιπόν, για να μιλάμε συγκεκριμένα, είναι το άκρο των κεφαλαιοκρατών. Το άλλο άκρο είναι αυτό των προλετάριων.
Το ένα άκρο είναι αυτό των τραπεζιτών. Σαν αυτούς που παρέδωσαν στον Χίτλερ την εξουσία. Το άλλο άκρο είναι του υποθηκευμένου λαού στις τράπεζες.
Το ένα άκρο είναι αυτό των βιομηχάνων. Σαν αυτούς που συμμετείχαν στις κυβερνήσεις του Μεταξά. Αυτούς είναι που υπηρετούν οι κυβερνώντες. Τέτοιοι, βιομήχανοι, μεγαλομέτοχοι, πλουτοκράτες, είναι εκείνοι που απειλούν στις επιχειρήσεις τους, όπως έγινε με εργαζόμενους στη Λάρισα, ότι αν απεργήσουν ξανά θα φωνάξουν τη Χρυσή Αυγή. Το άλλο άκρο είναι οι μισθωτοί σκλάβοι.
Το ένα άκρο είναι οι τσιφλικάδες τύπου Μανωλάδας. Αυτοί που εκμεταλλεύονται και εγκληματούν κατά ανήμπορων μεταναστών. Το άλλο άκρο είναι οι σύγχρονοι «μπάρμπα Θωμάδες».
Το ένα άκρο είναι οι εφοπλιστές. Σαν αυτούς που τάιζε η χούντα. Σαν αυτούς που η αστική δημοκρατία της μεταπολίτευσης τους έχει παραχωρήσει φορολογική ασυλία. Σαν αυτούς, για τους οποίους ο χρυσαυγίτης Παναγιώταρος διαμαρτυρόταν (σ.σ.: στην 1η Συνεδρίαση της Επιτροπής Οικονομικών της Βουλής για τον προϋπολογισμό του 2013) ότι τους «βάζουμε συνεχώς φόρους»! Το άλλο άκρο είναι οιναυτεργάτες και ο υπό ομηρία μισός πληθυσμός μιας νησιωτικής χώρας.
Αυτά είναι τα κοινωνικά άκρα στον «ελεύθερο κόσμο» τους. Στην «ελεύθερη οικονομία» τους. Στον καπιταλισμό τους.
Και όπως συμβαίνει στις κοινωνίες των άκρων, το κάθε άκρο, εν προκειμένω της πλουτοκρατίας, έχει τις πολιτικές του εκφάνσεις, που όμως λειτουργούν μεταξύ τους όπως τα συγκοινωνούντα δοχεία που ρίχνουν νερό στον ίδιο καπιταλιστικό μύλο.
Ας μας πουν, λοιπόν, οι περί των «άκρων» δοκησισοφούντες:
Τελικά, το άκρο της δικής τους πλουτοκρατίας, του δικού τους καπιταλισμού, της πλουτοκρατίας που αυτοί εκπροσωπούν, είναι μια άλλη, κάποια λιγότερο ακραία πλουτοκρατία, είναι λιγότερο καπιταλισμός, από εκείνη την πλουτοκρατία και από εκείνον τον καπιταλισμό, τον καπιταλισμό των κοινωνικών άκρων και της κοινωνικής αγριότητας, που υπηρετούν ο ναζισμός και ο φασισμός;
Κι ας μας πουν, επίσης:
Αν ο καπιταλισμός των ναζί είναι ίδιος, σε επίπεδο οικονομικών και παραγωγικών σχέσεων, με τον καπιταλισμό των αστών δημοκρατών (και είναι), τότε ποιος είναι εκείνος που πολιτικά καλλιεργεί, που συντηρεί, που τροφοδοτεί και διατηρεί ως δολοφονικό όπλο στη φαρέτρα του καπιταλιστή την πολιτική αγριότητα του ναζισμού και του φασισμού, για όποτε εκείνος - ο καπιταλιστής - το χρειαστεί;
*Δημοσιεύθηκε στο «Ριζοσπάστη» την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012.

ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ Η ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ! Γροθιά στα όρνεα του Σόρος και στις βουβουζέλες των ΜΜ”Ε”, θρίαμβος της ηρωϊκής προέδρου Κίρσνερ!


http://olympia.gr/2012/11/30/%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%89%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CE%B7-%CE%B1%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BD%CE%B7-%CE%B3%CF%81%CE%BF%CE%B8%CE%B9%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CF%8C%CF%81%CE%BD/

argentina kirchner

Σε μία ιστορικής σημασίας απόφαση, η Αμερικάνικη δικαιοσύνη πάγωσε την εκβιαστική σκευωρία των τοκογλύφων ενάντια στην αγωνιζόμενη Αργεντινή.

Πάγωσε όμως και το χαμόγελο στα χείλη από τα παπαγαλάκια και τις βουβουζέλες που πανηγύριζαν για την πρόσκαιρη δικαίωση των τοκογλύφων, των παρακρατικών, των λούμπεν παρακρατικών με τις αριστερές προβιές και των εκδοτικών συγκροτημάτων.

Το παρασκήνιο το είχαμε αποκαλύψει εδώ: Οι οικονομικοί δολοφόνοι επιτίθενται ξανά στην Αργεντινή για να ανατρέψουν τις Εθνικές μεταρρυθμίσεις.

Και βλέπετε δικαιωθήκαμε. Αλλά διασύρθηκαν και όλοι που προέβαλλαν μία εφέσιμη απόφαση φιάσκο, ως αποκρυπτογράφηση της Αμερικάνικης πολιτικής στο θέμα του …Ελληνικού κουρέματος!

Η απόφαση είναι σταθμός εάν συνδυαστεί με την πολιτική της ηρωϊκής προέδρου, που σχετίζεται με τις επανεθνικοποιήσεις του δημοσίου πλούτου που είχαν ξεπουλήσει τα ασπόνδυλα του εκεί μνημονίου. (Από την εφ. Ελλάδα η εικόνα)

Οι εκδότες "πυροβολούν" πάλι τους δημοσιογράφους

http://www.lykavitos.gr/2012/11/blog-post_3849.html

Το τρίτο κύμα εθελούσιων απολύσεων σφραγίζει το νέο κύκλο περικοπών στα ΜΜΕ. ΔΟΛ, Καθημερινή, ΣΚΑΙ ανοίγουν το χορό σε μια ακόμη επιχείρηση εναντίον των δημοσιογράφων.
Το τέλος της μισθωτής εργασίας στη δημοσιογραφία είναι πια πολύ κοντά.

Της Ματίνας Παπαχρηστούδη
http://www.thepressproject.gr/

Δύσκολα θα πιστέψει κάποιος πως δεν είναι σε συμφωνία οι εκδότες. Το νέο, τρίτο κατά σειρά, κύμα εθελούσιων απολύσεων στα μεγάλα λεγόμενα μαγαζιά των ΜΜΕ, γίνεται ταυτόχρονα. Αν ακολουθήσει και το "Έθνος" θα συμπληρωθεί η 4άδα των εκδοτών.

Σε "Καθημερινή" η εντολή εθελούσιων απολύσεων αφορά παλαιότερους εργαζόμενους, στα "Νέα" του ΔΟΛ η πρόθεση απολύσεων δεν έχει προκάλυμμα αφού ήδη έγιναν κρούσεις "φιλικής" προτροπής σε δημοσιογράφους να πάρουν "τα λεφτά και να τα τρέξουν". Ως μπόνους απόλυσης δίνεται η πλήρης αποζημίωση. Γιατί όπως είπε και ο διευθυντής της εφημερίδας από την 1.1.2013 τίθεται σε ισχύ ο νόμος, ήτοι οι απολύσεις(τους) θα γίνουν χωρίς ολόκληρη την αποζημίωση.

Σήμερα ήρθε να προστεθεί το ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ στην παρέα των συγκροτημάτων που θέλουν να ξελαφρώσουν τα μαγαζιά τους από θέσεις εργασίας. Μπόνους στο Νέο Φάληρο οι 5 μισθοί αλλά η αποζημίωση θα δίνεται με βάσει τους μειωμένους μισθούς του 2012. Κι όλοι θυμούνται ότι έγιναν ήδη μειώσεις μισθών κατά 19%.Στόχος και εδώ, όπως είναι φανερό, οι παλαιοί εργαζόμενοι που είτε είχαν συμβόλαια είτε αμείβονταν με τη συλλογική σύμβαση εργασίας συν κάτι παραπάνω.

Τα ΜΜΕ τελειώνουν οριστικά με τους όρους της συλλογικής σύμβασης εργασίας, μειώνουν κατά 30% επιπλέον τις θέσεις εργασίας και κυρίως, κρατάνε στα συγκροτήματα τους απόλυτα ελεγχόμενους εργαζόμενους.

Η παράλληλη επίθεση στο ασφαλιστικό των εργαζομένων των ΜΜΕ αλλάζει άρδην τα δεδομένα που ισχύουν για τη λειτουργία των Μέσων και των δημοσιογράφων σε αυτά.

Η εκτίμηση ενός εκδότη πριν δυόμιση χρόνια, ό,τι στα ΜΜΕ θα μείνουν ως μισθωτοί εργαζόμενοι περί τους 2.500 δημοσιογράφους φαίνεται πως σταδιακά γίνεται πραγμαστικότητα.

Requiem για διαπλεκόμενα συμφέροντα

http://www.antinews.gr/2012/11/30/192619/
Φαίνεται πως η Ευρωπαϊκή Ένωση και πιο συγκεκριμένα η Ευρωζώνη αποφάσισε να καθαρίσει την Ελλάδα από το άγος των «διαπλεκόμενων» ή αλλιώς των «νταβατζήδων»  κατά την ορολογία του Κ. Καραμανλή του νεώτερου. Το εργαλείο για αυτό το ξεκαθάρισμα λογαριασμών θα είναι βέβαια ο έλεγχος του τραπεζικού δανεισμού. Τα συγκεκριμένα μεγαλοσυμφέροντα, με αιχμή του δόρατος τους εργολάβους των ΜΜΕ το έχουν αντιληφθεί εγκαίρως αυτό και σπεύδουν να διασφαλίσουν τα άνομα «κεκτημένα» τους που με την μορφή θαλασσοδανείων, χαριστικών συμβάσεων και εθνικών εργολαβιών συνέτειναν τα μέγιστα στην δεινή οικονομική θέση της χώρας. Κύριο σημείο αντίθεσής τους φυσικά, αποτελεί η διάταξη που αφορά τον έλεγχο των δανείων άνω των 10 εκατομμυρίων ευρώ, μέσω της τοποθέτησης επιτρόπου στις τράπεζες μετά την ανακεφαλαιοποίησή τους.
Όχι, τα αχόρταγα μεγαλοσυμφέροντα δεν «ξύπνησαν» ξαφνικά από τον βαθύ τους λήθαργο και «ανακάλυψαν» πως οι δανειστές μας είναι «τοκογλύφοι» και άκαρδοι «κατοχικοί κατακτητές». Η κάστα των κρατικοδίαιτων μεγαλοκαρχαριών που έχουν χοντρά προσωπικά πορτοφόλια αλλά αδύναμα εταιρικά ταμεία, επιθυμούν να εξακολουθήσουν να λυμαίνονται ανενόχλητοι τα δανεικά χρήματα ενός ανεξέλεγκτου και πειθήνιου τραπεζικού συστήματος όπως είχαν μέχρι τώρα συνηθίσει. Οι ιδιοκτήτες όλων αυτών των θνησιγενών «επιχειρήσεων» που σε οποιοδήποτε άλλο μέρος του πολιτισμένου κόσμου θα είχαν κλείσει προ πολλού, δεν ενδιαφέρονται καθόλου για την χώρα και τους πολίτες της. Πίστευαν πως οι ίδιοι θα την έβγαζαν καθαρή και όταν είδαν πως ο ευρωπαϊκός έλεγχος πλησιάζει επικίνδυνα τις παράνομες πηγές πλουτισμού και ανίερης ευημερίας τους, σήκωσαν στα «μαγαζιά» τους την πειρατική σημαία με την νεκροκεφαλή και τα κόκκαλα και επιτίθενται λάβροι ενάντια σε όσους μέχρι χθες «λιβάνιζαν».
Η αλήθεια είναι πως δεν πείθουν κανέναν. Ούτε αυτοί, ούτε οι άλλοι του «λόμπυ της δραχμής» που κλαψουρίζουν τώρα για δήθεν «καταστροφική για την χώρα συμφωνία». Η εποχές που μπορούσαν να ρίξουν κυβερνήσεις και να προκαλέσουν πολιτική αστάθεια μόλις κάποιος απειλούσε να αγγίξει τα παράνομα κυκλώματα της βαθιάς διαπλοκής τους με το πολιτικό κατεστημένο έχουν περάσει. Δεν βρισκόμαστε στο 2006 και ούτε κι αυτοί έχουν την δύναμη που κάποτε κανόνιζε τις τύχες των πολιτικών και των κομμάτων της χώρας. Τους καταλάβαμε και δεν θα «ψωνίσουμε» ξανά από το ίδιο πολυκαιρισμένο πανέρι με τα παραμύθια που μας πουλούσαν τόσες δεκαετίες  για να μας αποκοιμίζουν. Όλοι αυτοί, είναι το μεγαλύτερο καρκίνωμα της χώρας, ένα από τα κύρια αναχώματα για την αλλαγή πορείας που έχει ανάγκη ο τόπος.
Πρέπει να σαρωθούν άμεσα, ακόμη  και με την βοήθεια των εξωτερικών επιτρόπων αν χρειαστεί (που θα χρειαστεί). Αν θέλουν να διατηρήσουν επιχειρηματική δραστηριότητα είτε στα μπετατζήδικά τους  είτε στα ΜΜΕ τους θα πρέπει να το κάνουν με δικά τους λεφτά. Ας τζιράρουν επιτέλους όλο αυτό το χρήμα που έχουν μαζέψει τόσες δεκαετίες αν θέλουν σώνει και καλά να παραμείνουν «επιχειρηματίες».  Τα λεφτά του ελληνικού λαού όμως ή τα δανεικά κι αγύριστα των «κουτόφραγκων» έχουν τελειώσει  οριστικά για αυτούς. Όπως θα τελειώσει σύντομα και η αναίσχυντη παντοκρατορία τους πάνω στην πολιτική ζωή του τόπου και στις τύχες της χώρας της ίδιας. Το ελληνικό σύστημα της διαπλοκής και της ρεμούλας που τους ανέθρεψε και τους ανέδειξε όλα αυτά τα χρόνια, θα πάψει να υφίσταται λίαν συντόμως, όταν αρχίσει ο έλεγχος του τραπεζικού δανεισμού και αποκοπούν απότομα τα παράνομα «μπαϊπάς» που τους κρατούσαν και τους κρατάνε ακόμη εν ζωή, καθώς γαβγίζουν για τελευταία φορά εναντίον των πολιτών και του Έθνους.
Akenaton

ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ: ΜΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!




1
http://www.agioritikovima.gr/index.phpoption=com_content&view=article&id=12822:agios-andreas-m&catid=288:eipan&Itemid=787
του θεολόγου Αθανασίου Μουστάκη


Με το κλείσιμο του φθινοπώρου, στις 30 Νοεμβρίου, γιορτάζουμε τη μνήμη του αγίου αποστόλου Ανδρέα. Μαζί με τον αδελφό του απ. Πέτρο ήταν οι πρώτοι μαθητές του Χριστού. Ψαράδες από την πόλη Βησθαϊδά, μεσαίου οικονομικού επιπέδου, προφανώς σεβαστά μέλη της τοπικής κοινωνίας, πιστοί ακόλουθοι και γνώστες του νόμου του Θεού.

Ο Χριστός μπήκε στη ζωή τους σαν θύελλα και σάρωσε τα πάντα. Άλλαξε τη σχέση τους με τους οικείους τους, με τους συγχωριανούς τους, με την τοπική συναγωγή, με το Νόμο. Άλλαξε τη στάση τους απέναντι στη ζωή, στο συνάνθρωπο, στις σχέσεις. Άλλαξε τις αντιλήψεις τους για την εργασία, τη δικαιοσύνη, την αλληλεγγύη. Τα πάντα!

Η πορεία τους και ιδιαίτερα του απ. Ανδρέα σταθερή. Αταλάντευτη. Αμετακίνητη. Ανάμεσα σε δύο άξονες.

Πολύ λίγα γνωρίζουμε από την Καινή Διαθήκη για τον απ. Ανδρέα. Είναι μία μορφή που πρωταγωνιστεί διακριτικά, τιμάται με σεμνότητα και αλλάζει τον κόσμο σιωπηρά. Τα περισσότερα στοιχεία του βίου του τα κατέχουμε από την παράδοση της Εκκλησίας. Το πέρασμά του από τη Μικρά Ασία, το Βυζάντιο, την Ελλάδα έθεσε, μαζί με το πέρασμα του απ. Παύλου, τα θεμέλια για την ανάπτυξη του Χριστιανισμού σε αυτές τις περιοχές. Η διάδοση του ευαγγελίου αποτελεί τον κύριο στόχο των προσπαθειών του. Τηρεί με ακρίβεια την τελευταία εντολή του Κυρίου, με την οποία απέστειλε τον ίδιο και τους άλλους αποστόλους σε όλους τους λαούς της οικουμένης για να κατηχήσουν και να βαπτίσουν τους ανθρώπους στο όνομά Του. Οι διηγήσεις μάς λέγουν ότι η αποστολή του στέφθηκε με επιτυχία. Το πέρασμά του μεταμόρφωνε τους ανθρώπους και ξεκούραζε τους κουρασμένους, καθώς τους προσέφερε λόγο ζωής και αλήθειας.

Ολόκληρη η ζωή του ήταν μία μαρτυρία για το λόγο της ζωής, για το Σαρκωμένο λόγο, για τον Ιησού Χριστό. Μία μαρτυρία, η οποία σφραγίστηκε από το μαρτύριο.

Η ζωή μαρτυρίας και μαρτυρίου είναι οι δύο άξονες ανάμεσα στους οποίους κινείται η ζωή του αγίου αποστόλου Ανδρέα. Μια ζωή η κατάληξη της οποίας είναι η πόλη της Πάτρας και ένας σταυρός. Ένας σταυρός σε σχήμα Χ.

Η περίπτωση του απ. Ανδρέα περιέχει δύο στοιχεία που είναι χαρακτηριστικά της ζωής του κάθε χριστιανού. Την επιθυμία να δίνει μαρτυρία του Λόγου, όπου σταθεί και όπου βρεθεί είτε με τα λόγια είτε με τα έργα του, και την συνειδητοποίηση ότι μια ζωή μαρτυρίας δεν μπορεί παρά να την ακολουθεί το μαρτύριο.

Οπωσδήποτε, ο απ. Ανδρέας δεν είναι ο μόνος άγιος που ακολούθησε αυτή τη στενή και δύσκολη οδό. Κατέχει, όμως, μία μοναδική θέση στην παράδοση της Εκκλησίας, καθώς είναι ο πρώτος από τους μαθητές του Χριστού και κατάφερε με το βίο του να κάνει πράξη την αποστολή του.

Δεν χρειάζεται να είναι κανείς πολύ παρατηρητικός για να διαπιστώσει ότι και τα δύο στοιχεία -η διάθεση μαρτυρίας και μαρτυρίου- λείπουν πλέον από την καθημερινότητά μας και πρέπει, δίχως άλλο, να καταβάλουμε σημαντική προσπάθεια για να τα επανεύρουμε, για να τα κάνουμε και πάλι στόχο της ζωής μας.

Ο άγ. απόστολος Ανδρέας αποτελεί, λοιπόν, μία χαρακτηριστική περίπτωση χριστιανού, ο οποίος πραγματοποίησε με τη ζωή του το λόγο του Κυρίου για τον ευαγγελισμό του κόσμου και τη μεταμόρφωσή του, ακόμη και αν αυτό είχε ως συνέπεια το βίαιο δικό του θάνατο.

Η θέση του χεριού τα λέει όλα...

από e-mail

ΕΦΚΕΡΟΙΑ (ΤΑ ΣΠΑΕΙ!!!)

από e-mail

Megaron Plus / Απέναντι στο διαφορετικό / 3 Δεκεμβρίου




O φόβος του άλλου, του ξένου, του διαφορετικού δεν είναι κάτι καινούργιο. Χαρακτήριζε ανέκαθεν όλες τις κοινωνίες σε όλα τα μήκη και τα πλάτη. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια, που οι μνήμες στρατοπέδων συγκέντρωσης πάσης φύσεως είναι ακόμα νωπές, αντί για γέφυρες χτίζονται φράχτες και αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς μια "νοοτροπία φρουρίου" που όμως αντί να οδηγεί σε μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας, δημιουργεί μεγαλύτερο φόβο για τους "απ' έξω".

Ομιλητές:
Claudine Galea, συγγραφέας
Etienne Lepage, συγγραφέας 
Μαρία Ευσταθιάδη,
συγγραφέας-μεταφράστρια 

Συντονίζει:
Νίκος Βατόπουλος, δημοσιογράφος στην "Καθημερινή"

Παρέμβαση:
Κωνσταντίνος Τσουκαλάς,
Καθηγητής Κοινωνιολογίας στο Τμήμα Πολιτικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αθηνών

Σε συνεργασία
με την Καλλιτεχνική Εταιρεία ΑΞΑΝΑ και την Αμαξοστοιχία Θέατρο το Τρένο στο Ρουφ, και την υποστήριξη της Πρεσβείας του Καναδά στην Ελλάδα και του Γαλλικού Ινστιτούτου 

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου
Ώρα έναρξης: 19:00
Είσοδος ελεύθερη με δελτία προτεραιότητας
Η διανομή των δελτίων αρχίζει στις 17:30

Στα γαλλικά με ταυτόχρονη μετάφραση



Παλιό όσο και ο άνθρωπος, επίμονο όπως και ο φόβος, επίκαιρο πάντα και απειλητικό σε καιρούς κρίσης και αβεβαιότητας, το  θέμα του Άλλου, του Διαφορετικού, παίρνει διαστάσεις βίαιες και σκοτεινές όταν  ο οικείος κόσμος ανατρέπεται και το πένθος για τις «παλιές, καλές εποχές» εκδηλώνεται με αντιδραστική μυωπία.
Τρεις συγγραφείς: η Γαλλίδα Κλωντίν Γκαλεά, ο Καναδός Ετιέν Λεπάζ και η Ελληνίδα Μαρία Ευσταθιάδη με συντονιστή τον δημοσιογράφο Νίκο Βατόπουλο –υπεύθυνο του πολιτιστικού τμήματος της Καθημερινής-  συζητούν, στο πλαίσιο του κύκλου εκδηλώσεων Megaron Plus, για τον φόβο του άλλου, για την ξενοφοβία, για την καχυποψία απέναντι στο διαφορετικό, για τις προκαταλήψεις και τα στερεότυπα. Στη συζήτηση θα παρέμβει ο Κωνσταντίνος  Τσουκαλάς, Ομότιμος Καθηγητής Κοινωνιολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Η συζήτηση αυτή - που γίνεται σε συνεργασία με την Καλλιτεχνική Εταιρία ΑΞΑΝΑ και την Αμαξοστοιχία-Θέατρο το Τρένο στο Ρουφ και την υποστήριξη της Πρεσβείας του Καναδά στην Ελλάδα και του Γαλλικού Ινστιτούτου-  είναι μια δήλωση εγρήγορσης και παρουσίας των ανθρώπων της τέχνης και της σκέψης στο πρόβλημα της ξενοφοβίας, που αποκτάει όλο και πιο επικίνδυνες διαστάσεις και εκφράσεις και  εγκαθίσταται στην καθημερινότητά μας. 
Διανύουμε εποχή θυμού και συγκινήσεων, προβλήματα ατομικά, κοινωνικά, πολιτισμικά απασχολούν τη συνείδησή μας χωρίς να έχουν βρει πολιτική έκφραση. Γύρω μας αλλάζουν όλα, με επώδυνο τρόπο και στην πορεία προς μια νέα σύνθεση οι κίνδυνοι είναι πολλοί: παλινδρομήσεις, άρνηση στις προκλήσεις, μυθοποίηση του παρελθόντος, εμμονή στην οικεία ασφάλεια, αναζήτηση εξιλαστήριων θυμάτων, βία και κυνήγι μαγισσών.
"O φόβος του άλλου, του ξένου, του διαφορετικού δεν είναι κάτι καινούργιο. Χαρακτήριζε ανέκαθεν όλες τις κοινωνίες σε όλα τα μήκη και τα πλάτη. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια, που οι μνήμες στρατοπέδων συγκέντρωσης πάσης φύσεως είναι ακόμα νωπές, αντί για γέφυρες χτίζονται φράχτες και αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς μια "νοοτροπία φρουρίου" που όμως αντί να οδηγεί σε μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας, δημιουργεί μεγαλύτερο φόβο για τους "απ' έξω". Και μαζί μ’αυτό στην αναζήτηση αποδιοπομπαίων τράγων. Δεν χρειάζεται να ψάξουμε μακριά, δεν έχουμε παρά να κοιτάξουμε γύρω μας, δίπλα μας, για να διαπιστώσουμε ποια είναι η ωμή πραγματικότητα." γράφει η Μαρία Ευσταθιάδη. 
Και με τι όπλα αντιμετωπίζει η τέχνη την πραγματικότητα αυτή; "... σήμερα βλέπουμε όλο και πιο συχνά συγγραφείς, καλλιτέχνες και κάθε είδους δημιουργούς να καταπιάνονται και να καταγγέλλουν, καθένας με το δικό του τρόπο, αυτά τα φαινόμενα. Η αληθινή Τέχνη πάντοτε απαντάει και πολύ συχνά προηγείται. Οι απαντήσεις της μπορεί να μην έχουν την αμεσότητα του πολιτικού λόγου. Άλλωστε δεν είναι αυτός ο ρόλος της. Μέσα από τους παράλληλους κόσμους που δημιουργεί, ενδύεται πολλαπλές ταυτότητες, δείχνει με μεγεθυντικό φακό λεπτομέρειες που αποφεύγουμε να δούμε, αρθρώνει ένα λόγο ανατρεπτικό. Δεν προτείνει λύσεις, δεν επιβάλλει, απλώς φανερώνει και θυμίζει. Υπάρχουν μάλιστα φορές που τα μέσα που χρησιμοποιεί είναι άγρια, ίσως γιατί είναι ο μόνος τρόπος  για να μας βγάλει από τον ευδαιμονικό μας λήθαργο." απαντά η διακεκριμένη ελληνίδα συγγραφέας.
Η Κλωντίν Γκαλεά, κατάγεται από τη Μάλτα, μεγάλωσε στην Μασσαλία και ζει στο Παρίσι. Συγγραφέας που αντιμετωπίζει τη γραφή χωρίς ταξινομήσεις,  έχει γράψει θεατρικά, μυθιστορήματα, διηγήματα για ενήλικες και εφήβους, βιβλία για παιδιά, εικονογραφημένα βιβλία. Σπούδασε φιλολογία και ξεκίνησε την καριέρα της ως ηθοποιός ενώ τα πρώτα της κείμενα τα έγραψε για τη σκηνή και το ραδιόφωνο. Το 2003 εκδόθηκε το πρώτο της μυθιστόρημα –"Jusqu’aux os"-  το 2005 το δεύτερο –"La bel echange" και πρόσφατα το εμπνευσμένο από την Πάτι Σμιθ –"Le corps plein d’un rêve". Το 2011 βραβεύτηκε με το Grand Prix  λογοτεχνίας για το "Au bord" (Στο χείλος). Στην Ελλάδα πρωτοεμφανίστηκε με το "Έρχομαι από μακριά" που ανέβηκε στο Φόρουμ Σύγχρονης Δραματουργίας του Bios, τo 2009.
O Ετιέν Λεπάζ γεννήθηκε στο Μόντρεαλ, σπούδασε λογοτεχνία στο Πανεπιστήμιο του Κεμπέκ στο Μοντρέαλ και δραματουργική γραφή στην Εθνική Σχολή Θεάτρου του Καναδά. Συγγραφέας, μεταφραστής και άνθρωπος του θεάτρου εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2007 με  το "Théâtre Catastrophe", το οποίο έγραψε, σκηνοθέτησε και ερμήνευσε στο Νέο Πειραματικό Θέατρο του Μόντρεαλ,  ακολούθησε το  "Le marriage de Francis Camelias", για το οποίο βραβεύτηκε από το Εθνικό Κέντρο Θεάτρου στο Παρίσι. Από τότε εξακολουθεί να γράφει και να μεταφράζει για το θέατρο ενώ πολλά έργα του έχουν  μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες και έχουν παρουσιαστεί εκτός Καναδά, ανάμεσά τους το "Rouge Guelle" και το "L’Enclos de l’éléphant".
Η Μαρία Ευσταθιάδη, συγγραφέας και μεταφράστρια, ζει τα τελευταία χρόνια στο Παρίσι, συνεργάζεται με το Maison d’ Antoine Vitez και εκπροσωπεί την Ελλάδα στο δίκτυο TER  για την προαγωγή των σύγχρονων θεατρικών γραφών. Τα κείμενά της που έχουν εκδοθεί είναι πολλά: "Παραβάτες", "Το αόρατο που σε κοιτά", "Γάντια με χέρια", "Όταν οι δρόμοι", "Στο δρόμο μου ένας άγγελος", "Ανυπακοή, Ουτοπήματα", "Ο παγωμένος κήπος", "Παρείσακτοι", "Δαίμονας". Το πιο πρόσφατο μυθιστόρημά της είναι το "Κόκκινο ξενοδοχείο" ενώ το παλιότερο  "Σχεδόν… μελό" γυρίστηκε ταινία το 2011 στη Γαλλία σε σκηνοθεσία Μαριόν Λεν και το θεατρικό της "Δαίμονας" παρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ Mousson d’Été, στην Κομεντί Φρανσέζ και στο Φεστιβάλ Αθηνών σε σκηνοθεσία Ρούλας Πατεράκη.

1 & 2 Δεκεμβρίου το μπαζάρ για την ενίσχυση των άπορων κρατουμένων γυναικών και των παιδιών τους στις γυναικείες φυλακές Ελεώνα Θήβας


1 & 2 Δεκεμβρίου το μπαζάρ μας

To ξεblogάρισμα διοργανώνει το Σάββατο 1 και την Κυριακή 2 Δεκεμβρίου το χριστουγεννιάτικο μπαζάρ του, για την ενίσχυση των άπορων κρατουμένων και των παιδιών που ζουν με τις φυλακισμένες μητέρες τους στις γυναικείες φυλακές Ελεώνα Θήβας. Στο μπαζάρ, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην οδό Ξενοφώντος 4, στο Σύνταγμα, θα συμμετάσχει το εργαστήριο ζωγραφικής των φυλακών με έργα κρατουμένων καθώς και η ΜΚΟ Επάνοδος με έργα αποφυλακισμένων. Φέτος θα υπάρχουν πολλοί τίτλοι βιβλίων από δεύτερο χέρι σε τιμές από 1 ως 5 ευρώ, τα «πατροπαράδοτα» τσίπουρά μας, αγουρόλαδα από τη Μάνη, σπιτικές μαρμελάδες και λικέρ, χειροποίητα σαπούνια, χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά και γλυκά. Όπως σε κάθε μπαζάρ μας θα συλλέγουμε είδη πρώτης ανάγκης για τις φυλακισμένες και τα παιδάκια όπως: πάνες, είδη παιδικής περιποίησης, σαμπουάν, αφρόλουτρα, οδοντόκρεμες, οδοντόβουρτσες, σερβιέτες, χαρτί υγείας, απορρυπαντικό για πλύσιμο ρούχων, υγρό καθαρισμού χώρου, σαπούνια, τηλεκάρτες κ.ά. Το μπαζάρ θα πραγματοποιηθεί στην διεύθυνση Ξενοφώντος 4, στον 6ο όροφο, δίπλα στην πλατεία Συντάγματος από τις 11 π.μ. έως τις 8 μ.μ.. Περισσότερες πληροφορίες στο http://xeblogarisma.blogspot.com.

ΙΝΚΑ – ΔΤ 371 30.11.12: Η ταυτότητά μας είναι πλήρες έγγραφο και δεν χρειάζεται κανένα εναλλακτικό είδος ( («Κάρτα Πολίτη», «Περιουσιολόγιο», «Φοροκάρτα», «Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση», Υποχρεωτική Δωρεά Οργάνων κ.ά.)


ΙΝΚΑ – ΔΤ 371 30.11.12
Το ΙΝΚΑ αγωνίζεται για τα Κοινωνικά και τα Ατομικά Δικαιώματα των Πολιτών. Απορρίπτει και αγωνίζεται εναντίον κάθε μορφής Ολοκληρωτισμού  (παλιάς και Νέας Τάξης).
Η ταυτότητά μας είναι πλήρες έγγραφο και δεν χρειάζεται κανένα εναλλακτικό είδος, καμιά ΑΡΙΘΜΟΠΟΙΗΣΗ.
Η αμφίδρομη αποδοχή διοίκησης και διοικουμένων στα ηθικά αξιώματα αυτορυθμίζει κάθε διοικητική και κοινωνική ανάγκη.
Το ΙΝΚΑ αγωνίζεται δυνατά και σε βάθος χρόνου εναντίον του Φακελώματος-Ξεγυμνώματος-Αριθμοποίησης του Ανθρώπου με όποια μορφή και αν παρουσιάζονται πριν και μετά από τα Μνημόνια («Κάρτα Πολίτη», «Περιουσιολόγιο», «Φοροκάρτα», «Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση», Υποχρεωτική Δωρεά Οργάνων κ.ά.).
Ο αγώνας του ΙΝΚΑ για τα Δικαιώματα του Καταναλωτή και του Πολίτη ξεκινά από τα χρόνια που ο ιδρυτής του ΙΝΚΑ Χάρης Κουρής είχε τονίσει, πως θα πρέπει να αρκεί και χωρίς ταυτότητα, μόνο τονα δηλώσεις προφορικά το όνομά σου και την διεύθυνσή σου.
Αυτό και αν είναι Ο ΣΤΟΧΟΣ.
Ο αγώνας μας με ορισμένες άλλες οργανώσεις πολιτών εναντίον του Φακελώματος-Αριθμοποίησης του Πολίτη, είναι αγώνας για την απόκρουση του Ολοκληρωτισμού που προσπαθεί μάταια να επιβληθεί, είναι αγώνας για τη Δημοκρατία ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ «αθόρυβης κατάργησης κάθε συνταγματικότητας».
Το ΙΝΚΑ αγωνίζεται για να απορριφθούν οριστικά οι με «σύγχρονη μορφή» Μαύρες Εποχές της Ιστορίας σε δημοκρατικήμορφή, όπως των Ναζιστικών Στρατοπέδων Συγκέντρωσης, όπου οι κρατούμενοι, ασφαλώς ανάμεσα στους οποίους και Έλληνες,είχαν πριν πάνε για σαπούνι, σφραγισμένο στο μπράτσο τους ΑΡΙΘΜΟ (κάτι ανάλογο του ΑΜΚΑ).
Είμαστε ενάντια σε κάθε κομματικό η κυβερνητικό φακέλωμα που δημιουργεί κριτήρια για όλους τους Έλληνες Πολίτες, από τους βασιλόφρονες μέχρι τους αριστερούς ώστε ο καθένας να μπορεί να βρεθεί χωρίς δουλειά η να πέσει θύμα εκβιασμού.
Το κυρίαρχο νόημα του Αγώνα του ΙΝΚΑ εναντίον του Φακελώματος-Αριθμοποίησης, αυτόματης στοχοποίησης δηλαδή του πολίτη, από οποιονδήποτε καταχραστή και παράνομο χρήστη δεδομένων του Πολίτη, είναι η προστασία της Ζωής της Ελευθερίας και Περιουσίας του Πολίτη, είναι η ίδια η προστασία της ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ υπόστασης αντί του Άνθρωπος – Αριθμός.
Το αίτημα του αγώνα μας πρέπει να γίνει δεκτό από τους υπεύθυνους διαχειριστές της χώρας μας και θα γίνει δεκτό.
Η φύση του αγώνα μας δεν επιτρέπει σε κανένα να καπηλευτεί, κυρίως  αυτόν τον αγώνα.
Το Ηλεκτρονικό Φακέλωμα, δηλαδή το ΧΑΟΣ, δεν θα περάσει.
Κανένας νόμος σε βάρος της Ζωής, της Ελευθερίας και της  Περιουσίας του Πολίτη δεν θα γίνει δεκτός.

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου